Jobb dag

Hej hej! Har varit hemma ett tag nu sen jag kom hem från Rättvik och 7 timmars jobb... Men det var kul! Eftersom jag jobbar på servering på en båt så får man träffa lite folk men ett minus är sådana människor som är otrevliga typ om man kommer och frågar vad dom vill ha och dom bara först typ struntar i en och så får man säga om och dom bara säger typ två fläsk och två läsk... Och efter en stund så kommer man till baka och säger var så god men dom säger inte tack utan typ tittar ut i fönstret... Men vissa är riktigt trevliga! Tummen upp för såna som säger tack och är glada och snälla mot en oerfaren unge som jag. Hehe. Sen efter vi jobbat klart jag Elsa Linnea och Frida så tog vi tåget hem till lila Lekke. Älskar att åka tåg! Imorgon drar jag till Sälen så ska packa det allra sista sen blir det 2 mysiga dagar i Sälen med min familj mys! Guten abend! // innebandyfreaket W Ful bild men sak samma! Trött tjej säger go natt!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall