Tids Fördriv...

Hej jag har så tråkigt så jag tar och gör en sån där "100 frågor om mig själv" grej OM MIG- 1. Ditt fullständiga namn? - Wilma Olsson J 2. ålder? - 14 3. Längd? - 1.65 4. Vikt? - 55 5. Smeknamn? - Mamma Wilmis när mina kompisar pratar i telefon och ska säga mitt namn så blir det Olsson 6. Vart bor du? - Dalarna, Leksand 7. Vad gör du på fritiden? - Tränar, innebandy, kompisar och shopping 8. Hur du ut? - Blont ,axel kort hår, blå ögon ful näsa ( Ser ut som en vanlig näsa fast en backe ) mitt näsben har fått en smäll... 9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Mina lår min näsa kanske lite stor rumpa annars är jag nöjd med min kropp 10. Vad är du mest nöjd med? - Min mage och min ögon färg ^^ 11. Vad tror du folk tycker om dig? - Snäll, rolig och blyg 12. Tror du det är sant? - Det folk tycker om mig? haha säkert! 13. Hårfärg? - Mörkblont men ljusa slingor ( Vill färga hela mitt hår! ) 14. Ögonfärg? - blå 15. Någonting som du tror inte andra vet? - jag blir väldigt lätt arg! 16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - vet i fan... Fin ibland i alla fall 17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - jag bryr mig ganska mycket om hur jag ser ut! 18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Min älsakde Plattång! 19. Någon vana? - Plattahåret kanske lite för mycket... 20. Någon ovana? - Japp jag är för lat... Specielltvänner/folk: 21. Vad heter din bästa vän? - Jag har mina bästa vänner: Anna, Frida, Linnea, Whilma, Elsa, Elin och Ylva 22. Hur många nära vänner har du? - 7 helt underbara vänner! 23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Haha nej inte i Leksand! 24. Vet många personer vem du är? - Vet inte 25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Tror inte det! 26. När var du senast med någon kompis? - Igår 27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej jag väljer själv vilka jag vill vara med! 28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Anna 29. Vem sov senast hos dig? - Ylva Romantik: 30. Vill du ha ett förhållande? - ja visst varför inte? 31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - lika gammal eller äldre helst! 32. Är du kär? - Nope 33. Tycker någon om dig mer än som vän? - vet inte? 34. Vill du bli tillsammans med den? - vet jag inte 35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - långt tror jag 36. Tänker du mycket på utseendet hos din Kille? - faktiskt lite! Men är man kär så är man! 37. Tänker du på honom ofta? - Nej vem skulle det vara? 38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Vet inte 39. I din klass? Tror inte det Från kram till sex: 40. Har du kramat motsatta könet? - Ja 41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Säkert 42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - haha mina kompisar 43. Har du pussat någon i motsatta könet? - ja 44. Har du pussat någon i medsatta könet? - nej 45. Har du pussat den du tycker om? - nja 46. Har du pussat någon inför folk? - ne 47. Kysst någon inför folk? - ne 48. Hånglat inför folk? - nej 49.Vem är ditt bästa strul? - venne 50. Skäms du över att hångla inför folk? - har int 51. Haft sex med någon på offentlig plats? - nej 52. Haft sex överhuvudtaget? - ne 53. Hur gammal var du första gången? - 54. Hur gammal vill du vara första gången? - vet inte 55. Blivit dumpad efter sex? - nej 56. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? nej 57. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - kram ja Randomshit 58. Har du rökt? - Nej! Vad äckligt! 59. Har du snusat? - Nej! äckligt! 60. Har du varit full? - Nope 61. Har du druckigt? - Nej men jag har smakat typ lätt öl smakar skit! Tankar & skit: 62. Har du någon fobi? - Spindlar och orm äckeln! 63. Har du någon allergi? - Getingstick och tror jag är lite allergisk mot myggbet! 64. Vad tänker du på innan du somnar? - Många saker! 65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? Ibland om den var snygg oftast något om utseendet HÄR SKA BARA TJEJER SVARA! 66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig! 67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - både och! men kanske en galen kväll med tjejerna i alla fall nu!. 68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - min bästa vän. 69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Ofta! hehe HÄR SKA BARA KILLAR SVARA! 70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? - 71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? - 72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? - 73. Runkar du regelbundet? - Vad väljer du? 74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - 13 75. Vänskap eller förhållande? - Vänskap och ett förhållande 76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Vet inte bror på... 78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder 79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? -13 Skulle du? 80. Kunna byta liv med någon? - vet inte 81. Isåfall vem då? - 82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - massa saker 83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - nej! 84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - haha 85. Kunna sova ute på vintern? - nej 86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Norge typ 87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nej! Klädstil: 88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Haha nej det som är snyggt har jag på mig 89. Vad klär du dig i oftast? - Jeans och en t-shirt 90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Ja om jag inte ska vara hemma hela dagen 91. Klär du dig dyrt? - både och... 92. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - Vanligt det som jag tycker är snyggt har jag på mig. Senaste 48 timmarna har jag? 93. Pussat någon? - Nej 94. Haft sex? - ´Nej 95. Fått en kram av en helt okänd? - Haha nej 96. Ringt någon? - ja 97. Blivit uppringd? - ja 98. Funnit kärleken? - nej 99. Kollat på google? - Ja SISTA FRÅGAN! 100. Hur lång tid tog detta? - 15 minuter

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall