Hästnörden

Hai hai!

Jag heter Frida Ingels och är 14årig tjej från Leksand. Jag bor i ett stort fint hus vid älvkanden. Exakt 75 steg från Anna ;) Jag bor tillsammans med min familj som består av min bror, mor, far, hund och katt. Min familj är väl inte så mekvärdig? Ganska lika alla andra, förutom att mina föräldrar och min bror är lite knäppa, fast jag älskar dem ändå!! <3 

Here U Have Me :)

Det jag kommer skriva om här på blogg är väl:

Ridning&Hästar, och eftersom jag nästan bor i stallet så blir det väldigt mycket om det ;)
Sotis&Ludde som är mina två bäbisar kommer du se mycket om också! 
Skola, kompisar och fritid kommer jag också att skriva om :)

Jag rider på Leksands RK och sitter även med i Ungdoms Sektionen där! Jag ÄLSKAR värkligen den klubben! Det är mitt andra hem och där finns min andra familj! <3 Där känner man sig alltid delaktig och det är ingen som är utanför eller liknande! Och det bästa är ju såklar hästara! Jag har ingen egen häst, rider alltså ridskoehäst. Min favorithäst är Magge, fast gulligaste av alla är ju såklar Nicke&Kajsa som är två shettisar! Magge som är en liten storhäst är helt underbart dulligullig! I ridningen är han ganska seg oh ibland lite fjantig då han kan gå och leta saker att var rädd för och då VÄGRAR gå förbi det. Men bara man sätter honom i jobb så är han hur underar som helst! Och från marken är han nog den undernaraste hästen jag vet! I hagen följer han efter en som en hund och ÄLSKAR att mysa! Fast även nu kan har fjanta sig lite, men inte så mycket! ;) 

 


Ludde är en 8veckor gammal hund som har varit hos mig i 5dagar. Han är en blandras, men man kan säga att han är en Cavalier King Chalie Spaniel eftersom det är det han är mest! Och Sotis är en katt, som är 1år gammal. Vid midsommar har vi haft honom i ett år. Vi fick honom av våran moster och våran kusin då deras katt fick ungar :)

Ludde hos uppfödaren ;)
Världens coolaste katt förr sommaren ;)
 

Mina kompisar är ju dom BÄSTA som finns! ÄLSKAR ER SÅ SJUKT MYCKET! <3 <3 <3 Med er kan jag var mig själv, säga som jag tycker och bara vara. Jag kan dela min innersta tankar och känslor. Sådanna kompisar som er, får man leta länge efter! <3 <3 <3 


Underbaraste ni <3
Från vänster; Wilma, Whilma, Elsa, jag och Linnea! (Anna kunde inte vara med när vi fotade :( )

Ja, det var väl allt om mig? :) 

Puss&kram 

Frida 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall