Tonight and tomorrow


Victor på Mats och Maries bröllop :)

Inatt så ska jag sova i stallet med de bästa!
Som texten ovan lyder så ska jag alltså sova i stallet med Edla, Nelly och Mirjam inatt ;) Haha, ska bli kul att se hur mycket vi kommer att sova och hur mycket vi kommer att vara vakna och dampa. Mirjam och Lollo kommer antagligen någon gång inatt (12-tiden) och ja, sen blir det väl någon timme till innan vi somnar ;) 

För Victor har tagit studenten för Victor har stagit studeeeeenteeen, fy fan vad han är bra!! 
Ja, imorgon tar alltså min kusin studenten, käns lite kåstigt, för han fyllde ju 15 nyss? Tänk vad tiden går fort! Helt sjukt, snart så slutar ju jag 9:an och sen står det inte på förns det blir student, haha... ;)

Kan ju passa på att berätta att jag red lilla Maggi barbacka idag,
och det gik superduper! Det var avslutning som både var kul och tråkigt! Det var ju Marikas sista lektion inna  hon blir mamma ledig, och efter som att hon är BÄST så skojjade jag, Whilma och Edla lite. Marika ÄLSKAR ju godis, men hon vill ju vara nyttig så vi köpte ett äpple och en bok om att hålla kärleken vid liv :P Haha, det var ju bara på skojj, me Marika tog det super allvarligt, hahaha vi doog :P Och sen fick hon den"seriösa" presentan, en  bok till hennes lilla bebis och en blomma :)

Haha, lång detta blev ;) Jaja, nattis på er ;) 

//Frida :)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall