1/7

Hej hej! Sitter just nu och tittar på Fotbolls EM final! Hejar på Italien men Spanien leder...
Idag har jag varit och badat och tränat med Anna så här på kvällen.
Det är så tråkigt väder här i Lekke men på kvällen är det faktiskt ganska fint men fortfarande inte så här jätte varmt nästan lite ruskigt faktiskt :/ Tänkte gå på sommarland och se Ulrik Munther men då var det ingen som kunde... Så blev inget. Aja får väl bli en annan gång inget Peace and Love heller men kanske nästa år!
 
En bild från i veckan. Vet att min mage ser jätte stor ut men det är min arm som försvinner :P
 
Nu: ska jag titta på fotbollen där Spanien ser ut att vinna står ju 4-0...
 
Senare: Ska sova
 
Imorgon: Titta på jobb schema till sommar jobbet och sen ska jag försöka göra något vetigt!
 
Puss & Kram // Wilma
 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall