Älskade, älskade, älskade du <3

Hehe, bjuder på bilderna ;) 
 
Jag vet, ingenting är säkert ännu, men det ser inte ljust ut för dig och mig... Dom har ju bara varit här en gång ännu, men... Jag tror att du snart kommer att lämmna mig... Om en månad kanske du står på lösdrift någon hos någon anna, och förgyller någon annas liv, precis som du har gort med mitt. Du har hjälpt mig, stöttat mig och vi har uttväklats tillsammans, Jag har lärt mig otroligtmycket med dig, och utan dig hade ag inte varit den jag var idag... I ridningen har du betytt allt för mig, kära du... Våran tid var inte låmg, men den var underbar... Vi var bara inte menade för varandra, och jag lovar att du kommer ha det super, din lilla bajskorv <3 Älskar dig & det vet du <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
Blev ett tidsinställt, är antagligen hos Anna just nu och planerar jobb ;)
 
// Frida <3

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall