En stund lycka!

Hei hoppas att det är fint med er! Det är det iallafall med mig för stunden! Ska till Norrland och släppa hundarna i skogen så att de kan få springa och lära sig att skälla på älgar! Nu undrar ni nog varför vi åker hela vägen "bara" för att göra det, men det är för att det är för mycket varg i Dalarna!!! Kommer att sakna de nära här hemma... men snart är vi tillbaka hemma igen!
 
Ikväll har vi ätit middag med farfars syster Berit och Dora! De är från Finland precis som farfar, och jag tycker att de pratar så vackert! det är så vackert med finlandssvenska!
Nu ska jag nog packa!
 
Ha det bra! / Bonden!

Kommentarer
Skrivit av: Zarah

Hej, hoppas det är fint med dig också! Ursäkta för att jag inte har svarat på brevet än. Ska till Stockholm snart, så det måste bli efter det! Men det var en sak du frågade som jag lika gärna kan svara på här :) Själv tycker jag att åttan var MYCKET roligare än sjuan! Men det kan nog bero på att jag bytte klass till den mina vänner gick i! Men om du kanske funderar mer på lektioner och prov och så, så var det inte alls jobbigare/tråkigare ( fastprov är ju aldrig KUL) än i sjuan! för mig så var alltså åttan ett mycket, mycket bättre år än det första :)

2012-08-03 @ 00:56:44
URL: http://lundbeerg.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall