Hur ska jag förklara?

Hei hoppas allt är bra med er, om ni nu finns? Det känns som att jag i varje inägg skiver att jag säger "förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men..." och nu gör jag det igen! Förlåt för att jag inte har skivit någonting på ett tag, men det när nämligen så att hela mitt liv är uppochner! Jag lever i drömmar från dag till dag... Mardrömmar, att farfar nu har gått bort, och jag saknar honom mågot så fruktansvärt mycket. Det är precis som mamma sa en kväll när pappa och jag satt och grina vid köksbordet, att "det är inte döden som är det värsta, det är saknaden." 
 
Så finns det ju också vackra drömmar, om kärlek och vänner, men dem vill jag nog hålla för mig själv en stundtill!
 
 
Puss ock kram!      / Anna Panna!
 
  

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall