I fucking love SUMMER!

Tja! Vädret är så jävla bäst just idag! Har varit till både sommarland och badat i en tjärn! Ska bara se min snygga bränna tomat röd... Men så ska det vara efter många molninga dagar!
 
På sommar land idag var jag med Whilma, hennes syster Viola och Violas vän Linda. Riktigt kul! ca 1 timme efter det undra Elin om jag ville följa med Henne och hennes bror Jonas och hans vän Oskar till en tjärn och bada. Och jag hängde på och där var vi i 1 timme kanske? Var riktig varmt där säkert lite mer än 20 grader kanske 22? Mysigt!
 
Jag älskar sommaren det bästa som finns är när det är varmt och man kan bada till sent på kvällen och grilla det är det bästa jag vet!
 
// wilma

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall