Im in love whit summer!

Hej! Måste säga att jag verkligen är kär i sommarn men vart är den? Blåsigt och kallt nästan som höst! Men man måste göra det bästa av det så går runt i shorts och linne men en jeans jacka är aldrig fel! Hehe! Ska berätta lite kort om min dag: gick upp vid halv 8 för att duscha, sminka mig, platta håret och cykla iväg då jag skulle vara framme 9 men belv där kvart över hos Anna... Där fixa vi schema till sommar jobbet och åt även där!
Efter det cykla jag hem till Elin och var med henne tills runt 7. Vi bakade muffins med m&m och marabo choklad så grymt gott! Se bild på min instragram: willmaolsson och följ mig gärna om ni vill! :)
 
Imorgon åker jag pappa, min bror och hans kompis till sommarland på eftermiddan! Hoppas på fint väder! Nu ska jag titta klart på CSI!
 
Harre Puss & Kram // Wilma
 
 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall