Imorgon

Arikvet Imorgon blir det en rolig, ledsam och lång dag! Först så blir det upp till stallet vid 8a tiden och höra med Petra om när magge ska verenärbesiktas, sen hem och vänta på Whilma och Maria som ska gräva up några buskar (hoppas Whilma kan hjälpa oss lite med Ludde!), sen iväg till falun och Borlänge, gå på Aubiose och kolla på massa olika plattor och murar och sånt (vi får se om jag hänger med på det eller är i stallet under besiktningen). Ja, sen så är det ju magge som ska åka imorgon (om han går igenom beiktni gen vill säga)... Sista gången i mittliv jag ser honom... Åhh, älskling... Hur ska jag klara mig? Hur ska detta gå utan dig? Allt kul vi har haft... Och så nu, så skavi skiljas åt och aldrig synas igen... Fyfan vad jag kommer att grina imorgon, grinar licksom redan nu... Jaja, du kommer i allafall få det super hos din nya familj! Godnatt! //Frida :)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall