Mina åsikter

Först vill jag bara säga ett stooooort FÖRLÅT för att jag inte har boggat på ettbra tag... har haft mycket att göra och har inte orkat... Tur att jag detar bloggen med de bästa som uppdaterar! :D<3
 

Okej, kom precis på när jag var inne på Nellie Berntssons blogg att jag ska börja med att skriva "Mina åsikter" om olika saker, bloggare och annat!Vad säger ni om det? 
 
Tänkte alltså börja skriva om vad jag tycker om Nellie Berntsson!
(Vet du inte vem det är eller inte har ett hennes blogg? Kolla in den HÄR!)
Jag vill också säga innan jag skriver att jag menar ABSOLUT inget illa om Nellie eller så... ja, ni får se ;)
 
Jo, Nellie har alltså tre b-ponnyer (vad jag ha förstått det som), Bellman, Elvis och Stella. Och jag är väldigt avundsjuk på henne för det! Jag har inte sett så mycket av hennes ridning, men avdet jag har sett så tycker jag att hon behöver komma ner lite i sadeln. Och sen en sak, som jag egentligen inte vet någonting alls om, är att jag tycker att hon rider lite lite dressyr, jag vet som sagt ingentin om hon rider mycket eller lite dressyr, men av vad jag vet så tycker jag att det är väldigt mycket hoppningoh markarbete, men jag kan ha fel...
 
Och sen har jag en fråga till er läsare, hur gammal tycker ni att hon ser ut på bilden nedan?
 
 
Jag frågade min bror (som är lika gammal som Nellie) och han sa 14 (Lika gammal som mig)... Och det är det som jag stör mig på lite med Nellie, hon är 12 år och hon betersig/sminkar sig/klär sig som än som är lika gammal, om inte äldreän mig... Visst, hon får väl se ut som hon vill och så, men jag menar så många "fjortisbilder" och sånt hon lägger upp på sig själv på instragam och bloggen, så gör liksom 9orna i min skola...
Och att hon håller på med en massa killar hela tiden (okej, det är väl kanske jag också lite avundsjuk på) men att dom är så sjukt mycket äldre och så... Och dog lite när jag läste att hon hoch hennes förra pojkvän Adam, hade "Gort lite saker igår kväll som vi inte ska prata om" när de hade sovit över... 12år och av men oskulden???!!! OM det är så så vet jag inte vad...
 
Ja, ver det något mer? Nej, tror inte det :P 
 
Men något jag absolut INTE vill ha är en massa elaka kommentarer! Detta är som sagt MIN åsikt och jag står för det jag har skrivit! ;)
 
Puss&Kram&Godnatt // Frida <3 
 
Ps - Ingen behöver klaga på min stavning... hehe :P

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall