Regn...

Hej usch vad jag hatar regn har ju nästan inte haft någon fin dag fast igår och förgår var det faktiskt väldigt fint fast det bara var typ 20+ grader... Men det är väl typiskt Sverige. Idag har jag varit med Ylva vi har inte gjort speciellt mycket eftersom vädret absolut har varit kast... Ska se vad jag hittar på ikväll i för går var jag med Linnea, Anna och Annas kille Casper vi hade riktigt roligt gick runt på noret och mest prata och retades lite med dom minsta på hockey skolan haha! Kasta sten i deras klassrum där dom sov men ingen stor sten alltså. Ikväll hoppas jag att jag och Elin ska hitta på något kanske gå in på noret och köpa glass eller något? Får väl se! Puss / Wilma


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall