Träning!

Hej! Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men i bland orkar jag bara inte eller har fullt upp! Men idag orkar jag och då bloggar jag helt enkelt ;)
 
Jag har en sak jag måste göra och det är att ta mig ut och springa kommer ju snart bli värsta fettot... Jag har nog inte varit ute och sprungit sen jag sov över hos Elin och det var för nästan 4 veckor sedan! Gach... Ska ut och jogga imorgon för just nu kommer det nog bli rengn.
 
Igår: Var jag och shoppade i Stockholm med min familj var på Täby centrum på hollister och köpte en T-shirt och en långärmad som är jätte mysig och så en parfym där ifrån luktar riktigt gott! Sen efter töby åkte vi till Barkaby och där blev det en jacka från Helly Hansen vit för både träning och rengn jacka kan man ju även ha vanligt också. Och så en hodd från Peak Performence! Riktigt nöjd faktiskt även om det kanske inte var så mycket :) och juste ett par nya löppnings skor! Rosa Nike :)
 
Har inga bilder en så länge på det men kommer säkert dyka upp någon ;) så det var nog allt.
Förutom får någon tråkigt och vill gyma eller springa ring/ smsa mig!! :)
 
Harre! // Wilma
 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall